Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jućka
Administrator
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:39, 13 Lut 2011 Temat postu: Uroczystości związane z pogrzebem! |
|
|
Harmonogram uroczystości pogrzebowych ks. Arcybiskupa Józefa Życińskiego
Czwartek 17 lutego
16.00 - wyjazd z Seminarium Duchownego i przejazd na KUL
Piątek 18 lutego
12.15 - Msza św. w kościele KUL
14.00 - wyjście konduktu z kościoła KUL, przejście al. Racławickimi, ul. Krakowskie Przedmieście, Deptak, Królewska do Archikatedry
Sobota 19 lutego
11.00 - Msza św. pogrzebowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jućka
Administrator
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:40, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Więcej informacji już wkrótce!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Winiara
Administrator
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:05, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przeczytałam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jućka
Administrator
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:53, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
UWAGA UWAGA! SŁUŻBA!!!! PROSZĘ O KONKRETNE INFORMACJĘ, KTO BĘDZIE. I KIEDY! SZCZEGÓLNIE PUNKT HERBACIANY!
PIĄTEK
KONDUKT ŻAŁOBNY
zbiórka służb (ZHR, ZHP, Zawisza) 13.00 pod Gmachem Głównym KUL
SŁUŻBY:
9 tub (po 2 osoby) - chłopaki z Zawiszy ewentualna pomoc
medyczna ZHP + HOPR
ustawienie konduktu (klerycy, porządkowi + ew. kilku chłopaków od nas
zabezpieczenie placu katedralnego
reszta idzie po dwóch stronach ludzi i uczestniczy w uroczystościach
o 15 rusza:
- punkt herbaciano kawowy obsługiwany przez ludzi z 3 organizacji wspólnie, integracyjne. działa do 15 do soboty - 24 GODZINY
- punkt medyczny przy katedrze (w salce w kancelarii) działa całą noc ZHP + HOPR
15.15
Msza Św. dla młodzieży - idą wszyscy harcerze
SOBOTA
zbiórka 9.30 na placu ew. przy ratuszu
od 10 zaczyna działanie punkt medyczny przy kościele Ducha/ratuszu na deptaku - HOPR
o 11 zaczyn się msza i przez cały czas trwania utrzymujemy przejście od końca placu katedralnego przez deptak, tam gdzie stoją ludzie.
PROSZĘ O KONKRETNE WIADOMOŚCI!!
KOMENDANTKA CHORĄGWI ZADEKLAROWAŁA, IŻ JEŚLI ZAJDZIE TAKA POTRZEBA ABY WYPISAĆ USPRAWIEDLIWIENIE DO SZKOŁY ZA PIĄTKOWĄ SŁUŻBĘ. TO TO UCZYNI!!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jućka dnia Pon 19:59, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bonia
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:21, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bardzo chętnie, co prawda nie mam munduru, ale może któraś mi pożyczy :) Mogę zarówno w piątek (uspr od 13) jak i w sobotę od rana :) POzdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewkakonewka
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin:)
|
Wysłany: Wto 22:37, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja bedę na mszy w sobote:D:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agnieszka
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z mojego pokoju
|
Wysłany: Śro 18:34, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Hej, hej:) Czy poza Bożeną, Ewką ktoś jeszcze będzie?:)
Jeśli możecie być w piątek po południu/wieczorem/w nocy na czuwaniu to podajcie konkretne godziny, najlepiej tutaj, na forum:)
Podczas czuwania służba jest w tym punkcie z herbatą i chyba ogólnie, co trzeba będzie.
Winiara, będziesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agnieszka
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z mojego pokoju
|
Wysłany: Czw 21:48, 17 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Hej, nowe info co do służby.
Dobrze by było, gdybyście miały ze sobą w plecakach termos z gorącą herbatą. Po części dla siebie, po części gdyby trzeba dać komuś z ludzi. Będzie ten kącik herbaciano-kawowy ale może być za mało.
Jeżeli ktoś chciałby zostawić jakieś plecaki etc. będzie można to zrobić w okręgu (ul. Rynek 13).
Dla osób, które zamierzały przyjechać samochodami - odradzam, ponieważ w centrum i okolicach nie będzie to możliwe.
Pozdro znad książek znad do chemii i do zobaczenia! xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agnieszka
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z mojego pokoju
|
Wysłany: Pią 15:27, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Plan naszego zaangażowania
Piątek 18.02
13:00 – zbiórka przy wejściu do starego gmachu KUL od strony al. Racławickich
- 18 osób z Zawiszy odpowiada za 9 tub nagłośnieniowych
- Dziewczyny z Zawiszy + ok. 10 chłopaków od nas zbiórka pod Katedrą – odpowiedzialna Magda
13:30 – uformowanie konduktu na al. Racławickich
- pomoc przy organizacji przejścia konduktu z kościoła akademickiego na al. Racławickie szpaler między kościołem akademickim, a al. Racławickimi
- koordynowanie porządku konduktu: wskazywanie miejsca pocztom sztandarowym, osobom z wieńcami, młodzieży szkolnej itd.
14:00 – kondukt wyrusza w stronę Katedry (bezwzględnie punktualnie)
- idziemy wzdłuż konduktu po obu stronach
14:30 – pilnowanie drożności przejścia przez środek placu katedralnego
15:15 – Msza Święta w Katedrze z udziałem młodzieży
- udział w Mszy świętej
Od 15:00 w piątek do 15:00 w sobotę bez przerwy – obsługa punktu medycznego oraz punktu wydawania gorącej herbaty w salach kancelarii katedralnej (wejście po lewej stronie Bramy Trynitarskiej)
- czuwanie w punkcie medycznym i udzielanie pierwszej pomocy (przez całą noc będzie też obecna karetka) – 2 osoby
- wydawanie gorącej herbaty, kawy – 2 osoby
- porządkowanie pozostawianych przez całą noc pod Katedrą zniczy i kwiatów – 2 osoby(to w sumie 6 osób na każdym dyżurze)
Sobota 19.02
ok. godz. 4:00 - zamknięcie katedry przez kleryków w celu ustawienia krzesełek na mszę świętą - osoby które będą przez całą noc mogą pójść pomóc klerykom.
8:00 – zbiórka na placu katedralnym (jeżeli na plac katedralny nie będzie wejścia ze względu na
zamknięcie go przez BOR, to wtedy spotykamy się pod Ratuszem)
- utworzenie drugiego punktu pierwszej pomocy przy kościele św. Ducha (HOPR ZHR)
- w punkcie przy bramie Trynitarskiej za pierwszą pomoc opowiada wtedy ZHP
(pamiętajmy, że utworzenie punktu to też dobre oznaczenie go!)
11:00 – rozpoczęcie Mszy Świętej
- w trakcie udzielanie informacji: gdzie jest punkt medyczny, gdzie są toi-toie, gdzie można złożyć kwiaty i znicze (więc sami musimy dobrze to wiedzieć)
- utworzenie i utrzymanie przejścia porządkowego wzdłuż placu katedralnego, ul. Królewskiej i Deptaka, zwłaszcza na czas udzielania Komunii Świętej (koordynuje ZHR)
Każdy biorący udział w uroczystościach musi się koniecznie ciepło ubrać, należy mieć też ze sobą termosy z herbatą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agnieszka dnia Pią 15:51, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agnieszka
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z mojego pokoju
|
Wysłany: Pią 15:34, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
UWAGA, informacje dotyczące punktu z herbatą!
Co do punktu herbacianego sytuacja wygląda tak:
PIĄTEK
Od godz. 14 do 18 będzie szefowała tam phm. Anna Wójcik
od 18 do 20 pałeczkę przejmie prawdopodobnie Paulina Tynecka
od 20 do 2230 pwd. Małgorzata Kuzia
potem w nocnym dyżurze dogadałem się, że osoby pełniące dyżur w
punkcie medyków zajmą się również herbatą, bo to już będzie czas, w
którym raczej nie będzie już tłumów.
Ubierzcie się jutro ciepło!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agnieszka dnia Pią 23:15, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|